w ZWROTY

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) klient ma prawo do rozwiązania umowy  na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania produktu. Podpisane oświadczenie zwrotu o odstąpieniu od umowy( lub na zwykłej kartce) oraz wystawiony druk wpłaty przez sprzedawcę należy przesłać ze zwracanym towarem

Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia. Przy zwrocie/wymianie konsument powinien jedynie przymierzać odzież, lecz nie powinien  jej nosić

Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

W celu rozpatrzenia Państwa ZWROTU prosimy:uzupełnić formularz ( w przypadku braku formularza należy napisać na kartce swoje dane oraz nr konta), dodać dowód wpłaty wydany przez sprzedawcę i odesłać na adres: Bumba Shopping Osieczany 113, 32- 400 Myślenice. tel 731 901 013

Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa klient.

Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych  wysyłanych do nas za pobraniem, przesyłek od oraz nie odbieramy paczek z punktów odbioru i z paczkomatów.

Pieniądze zostają przekazane w ciągu 14 dni od chwili otrzymania przesyłki .
Uwaga! Produkty/ rzeczy nie mogą posiadać uszkodzeń, zerwanych metek, oznak użytkowania, zapachu np: perfum, plam itp.

WYMIANY

Wymiany w sklepie Bumba Shopping  są realizowane w nastepujący sposób – w  celu otrzymania innego rozmiaru, koloru czy produktu należy dokonać zwrotu towaru zgodnie z obowiązującą procedurą odstąpienia od umowy i złożyć nowe, niezależne zamówienie.

REKLAMACJE

Wszelkie reklamacje dotyczące produktów zakupionych w naszym sklepie Bumba shopping , jak również w przebiegu realizacji Państwa zamówienia należy składać e-mailem.
W niektórych przypadkach możemy poprosić Państwa o przesłanie nam zdjęć produktów podlegających reklamacji.

Państwa reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego-o jej wynikach poinformujemy droga e-mailową.
Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:
– naturalne zużywanie się odzieży
-części wymienne
-uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.) powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa,  oraz uszkodzenia powstałe w wyniku  nieprawidłowego prania